کباب پز صنعتی

کباب پز صنعتی

کباب پز صنعتی

کباب پز صنعتی

کباب پز تابشی رو میزی

کباب پز تابشی رو میزی که نام دیگر  آن کباب پز سالاماندر است که کشویی آسانسوری برای پخت انواع کباب جوجه کباب ماهی کباب جوجه چینی همبرگر و غذاهای آماده دیگر در رستوران ها آشپزخانه های صنعتی کترینگ ها و کبابی های سنتی مورد استفاده قرار میگیرد و بیشتر در مکان های که کمبود فضا هست مورد استفاده قرار می گرد.

قابلیت افزایش و کاهش فاصله بین میز و سیخ ها و مشعل دارد و کباب پز تابشی رو میزی از آن جا که از اسمش مشخص بر روی میز کار شما قرار می گرد. سالاماندر را به پر کاربرد ترین نوع کباب پز تابشی در بازار بوده. قابلیت پخت انواع ماهی، استیک، همبرگر در کنار انواع کباب کوبیده، کباب چنجه، کباب برگ، جوجه کباب باعث شده مصرف کننده بتواند طیف وسیعی از نیاز مشتریان را پاسخ گوید.

کباب پز صنعتی یا سالاماندر کشویی آسانسوری در چهار ظرفیت ۲۰، ۳۰ و ۴۰ سیخ و یک مدل رومیزی با ظرفیت ۱۲ سیخ تولید می گردد. مصرف کننده با توجه به تعداد مشتریان و فضای آشپزخانه خود می تواند، یکی از مدل های کباب پز تابشی سالاماندر را انتخاب نماید.کباب پز تابشی سالاماندر در بازار تجهیزات آشپزخانه صنعتی به نام های کباب پز تابشی آسانسوری و یا کباب پز تابشی چند منظوره نیز نام برده می شود.

مزایا کباب پز تابشی رو میزی

پخت بدون دود

پخت انواع کباب ، ماهی کباب ، جوجه کباب ، جوجه چینی ، همبرگر ، غذای آماده

پخت یک نواخت

کباب پز تابشی رو میزی جز کباب پز صنعتی به شمار می آید.

کباب پز تابشی رو میزی